13/20.04.12: To fluer i en smekk!

- Opptaksprøve og Golfhandelen

Å blogge har alltid vært gøy for min del, men de to siste ukene har jeg hatt ca. 1034 ting å gjøre. Som jeg har nevnt tidligere, var det det opptaksprøven til Westerdals som ble mest prioritert av alt! Hele påsken og all fritiden min ble brukt på dette, og jeg takker min arbeidsgiver som hadde forståelse og ga meg støtte! Endelig er alt levert og jeg venter spent på tilbakemelding.

Jepp, da får jeg starte med å fortelle litt om hva jeg gjorde den 13. april. Altså en dag før opptaksprøven skulle leveres! Jeg kom på jobben til vanlig tid, og snakket med Torun om de forskjellige oppgavene jeg hadde jobbet med. Jeg viste henne den ene plakaten som skulle få folk til å konsumere mer av noe. Hun mente at det grafiske var knallbra, og at jeg ikke trengte å forandre på noe. Men at budskapet var litt uklar, det var kanskje litt vanskelig å se med engang hva det reklamerte for. Videre fikk vi Thea til å se på plakaten, og hun hadde lignende meninger som Torun. Jeg tok til meg kritikken og endret på de tingene som var litt uklar. De andre oppgavene var ellers veldig bra, at jeg ikke trengte å endre på noe. Positivt da, hehe!

Ellers brukte jeg halve dagen på et lite Plan A-møte. De fikk et oppdrag om å re-profilere Golfhandelen. Skal ikke si så mye mer enn dette, men møtet var utrolig spennende! De brukte en svær plakat til å sette opp forskjellige ideer og SOFT-analyse. Med styrker, svakheter, trusler og muligheter. Ble overasket av å se hvordan SOFT-analyse fungerte i bransjen. Slenger med noen bilder:



Cola + kvikklunsj = Work

Ellers fikk jeg lov til å bruke resten av dagen til opptaksprøven. Satte igang med plakat nr 2, som skulle få folk til å konsumere mindre av noe. Skulle gjerne vist dere skisser, hadde sykt mange gode ideer! Men den kastet jeg dessverre etter at opptaksprøven ble levert. Karl ga meg mange gode ideer også, mens vi satt og spiste lunsj. Jobbet veldig effektivt idag følte jeg, deilig å gi 100% på noe man er glad i å jobbe med!

Fredag den 20. april gledet jeg meg sinnssykt til å dra på jobb og fortelle Torun at opptaksprøven ble fullført og levert, og ikke minst at jeg fikk et tilbud om studieplass hos Norges Kreative Fagskole! Men kvelden før fikk jeg en melding om at både Karl og Torun skulle i et møte i Sarpsborg, og de var nødt til å dra tidlig. Dermed kunne jeg være hjemme å jobbe. Torun skulle sende meg mail om hun hadde noen oppgaver til meg. Fikk ikke noe mail av henne på fredag, så da brukte jeg dagen til å jobbe med de forskjellige innleveringsoppgavene. Fikk levert det meste, før vrengefesten startet for fullt! Russetid!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 
Medier og kommunikasjon © 2011 | Designed by Ibu Hamil, in collaboration with Uncharted 3 News, MW3 Clans and Black Ops